- Úvod
- Reklamace a vratky zboží
Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a v takovém stavu, aby bylo schopno dalšího prodeje. Pokud si nejste jistí, zda můžete zboží vrátit, kontaktujte nás a my Vám poradíme. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet, případně ji můžete použít jako kredit na další nákup.
Postup při vrácení zboží:
1. Kontaktujte nás na info@hexagarden.cz nebo tel 773 460 082
2. Zašlete zboží na adresu:
HEXA GARDEN s.r.o.
Vlastina 889/23
161 00 Praha 6
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!
Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).
Postup při vrácení zboží:
1. Kontaktujte nás na info@hexagarden.cz nebo tel 773 460 082
2. Zašlete zboží na adresu:
HEXA GARDEN s.r.o.
Vlastina 889/23
161 00 Praha 6
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na info@hexagarden.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží.