Reklamace
26.09.2019
Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).
1. Kontaktujte nás na info@hexagarden.cz abychom zboží očekávali
2. Přiložte ke zboží číslo objednávky a popis reklamace, abychom věděli, od koho zboží je, a jakou vadu/y hledat.
3. Zašlete zboží na adresu:
Higarden s.r.o.
K Žižkovu 640/9
190 00 Praha 9 - Vysočany
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!
K Žižkovu 640/9
190 00 Praha 9 - Vysočany
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!